مرد عنکبوتی شگفت انگیز ( رولی وود )

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 47
نویسنده پیام
gamejc آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضویت: 22 /1 /1392


مرد عنکبوتی شگفت انگیز ( رولی وود )

اندرو گارفيلد جديدترين مرد عنکبوتي دنياي سينما

سالی که نکوست از فیلم‌هایش پیداست؛ از قرار گرفتن نامهای بزرگ در کنار یکدیگر می‌شود حدس زد سال پرباری را در سینمای جهان پیش رو داریم، البته اگر همهچیز طبق پیشبینی‌ها پیش برود و بزرگی فیلم‌ها به بزرگی نامهای پشت هر فیلم باشد. همان طور که در ابتدای مطلب به شما قول داده بودیم فیلم های مهمی که در سال آینده اکران خواهند شد را به شما معرفی خواهیم کرد









The Dark Knight Rises



کارگردان: کریستوفر نولان



بازیگران: کریستین بیل، جوزف گوردن لویت، ان هتوی، تام هاردی



برگ برنده: همیشه باید از قسمت سوم یک سهگانه ترسید، مخصوصا اگر دو قسمت قبلی یا قسمت اول به فیلمی جاویدان تبدیل شده باشند. قسمت سوم متریکس یک نمونه از اینطور قسمت های سوم است. اما وقتی کسی مثل نولان پشت و پناه یک فیلم باشد و با توجه به شعار فیلم که خط بطلانی است بر ساخت قسمتهای بعدی، بنابراین می‌توان انتظار داشت خیزش شوالیه تاریکی بتواند مانند بازگشت پادشاه، ارباب حلقه ‌ها این سه گانه را در اوج خود نگه دارد. دشمنان جدید بتمن، دوستان همیشگی و شهر تاریک گاتام همگی در انتظار اتفاقات بزرگی هستند!



تاریخ اکران: ۳۰ تیر







Skyfall



کارگردان: سم مندز



بازیگران: دنیل کریگ، رالف فاینس، خاویر باردم، جودی دنچ



برگ برنده: راه رفتن روی لبه تیغ است؛ کارگردانی فیلم جدید جیمز باند را می‌گوییم که به دست سم مندزی افتاده که کمتر با این گونه سوژه‌ها سر و کار داشته. اما انتخاب بازیگرانی که به لیست اعضای اصلی متصل شدهاند نشان از یک جیمز باند درست و درمان دارد. خاویر باردم بدمن ماجراست و دنیل کریگ هم مثل دو فیلم جیمز باندی قبل، نقش مامور ۰۰۷ را بازی می‌کند. تم اصلی داستان جدید باند این است که وفاداری باند بهگونه‌ای دوباره امتحان خواهد شد آن هم برای شخصی آشنا به نام مامور‌ام. حالا باید دید سم منذز می‌ تواند از پس اینکار همانند درامهای زیبایش بربیاید یا خیر؟



تاریخ اکران: ۱۹ آبان







The Hunger Games



کارگردان:‌گری رز



بازیگران: جنیفر لورنس، جاش هاچرسون، الیزابت بنکس، وودی هارلسون



برگ برنده: کمپانی لایونگیت امید زیادی به برند جدیدش The Hunger Games دارد. آن‌ها دوست دارند فیلمشان همچون مجموعه گرگ و میش فروش بالایی را حداقل در گیشه‌ها رقم بزند چرا که این فیلم هم همانند رقیبشان برگرفته شده از مجموعه کتابهایی است که بیشتر شرح حال نوجوانان است. سوزان کالین نویسنده اصلی داستان‌ها ست که کتاب‌هایش به بخش پرفروش ‌ترین راه پیدا کرده و اگر قسمت اول سینمایی این تریلوژی با شکست مواجه نشود می‌تواند فیلمهای پرفروشی را ببیند که از روی کتاب‌هایش اقتباس شدند. ماجرای فیلم به زمانی بر می‌گردد که آمریکا به کل نابود و به مناطق ۱۲گانه ای تقسیم شده. حکومت جدید برای تفریح هر چندوقت یکبار نوجوانان این مناطق را به جنگی خونی دعوت می‌کند.



تاریخ اکران: ۴ فروردین







The Hobbit: An Unexpected Journey



کارگردان: پی‌تر جکسون



بازیگران: ایوانگیلی لیلی، مارتین فریمن، اورلاندو بلوم، کیت بلانشت، الیجا وود



برگ برنده: بعد از کلی کش مکش بین دل تورو و پی‌تر جکسون، بالاخره مشخص شد خود جکسون باید پشت رول دو فیلم هابیت بنشیند تا طرفداران ارباب حلقه‌ها نفس راحتی بکشند که فیلم مورد علاقه‌شان با کمترین ریسکی به سر منزل مقصود خواهد رسید. بعد از روی کار آمدن جکسون بیشتر عوامل قبلی ارباب حلقه‌ها سرکار امدند که نشان خوبی است تا فیلم هابیت هم‌‌ همان حال و هوای ارباب حلقه‌ها را داشته باشد. داستان قسمت اول هم به این شکل شروع می‌شود که بیلبو بگینز، یک هابیت ماجراجو از خانه بیرون می‌زند و رهسپار ماجراجویی بزرگی می‌شود که برگشتن از ان کمی غیر ممکن است؛ برگرداندن یک گنجینه از سرزمینی که اژدهایی در آن پنهان شده. انتظار فیلم خوب کمترین چیزی است که از پی‌تر جکسون می‌توان داشت.



تاریخ اکران: ۲۴ آذر







The Amazing Spider-Man



کارگردان: مارک وب



بازیگران: اندرو گارفیلد، اما استون، مارتین شین



برگ برنده: همانقدر که فیلم هابیت بدون ویگو مورتنسن و شخصیت آراگون انگار چیزی کم دارد فیلم جدید مرد عنکبوتی هم بدون سم ریمی، توبی مگویر و کریسیتن دانست هم همین طور به نظر می‌رسد. حالا باید دید تیم جدید با داشته های مرد عنکبوتی چه می‌کنند و آیا می‌ توانند پا را فرا‌تر از داشته‌های قبلی بگذارند یا خیر. این موضوع مخصوصا برای مارک وب اهمیت دو چندانی دارد چرا که همه، فیلمهای ریمی را موفقیت آمیز می‌دانند و اوست که باید ثابت کند موفقیت ۵۰۰ روز سامر (فیلم قبلی وب) بیخود و بیجهت نبوده و می‌تواند به راه خود در این زمینه ادامه دهد. در قسمت جدید پی‌تر پارکر نشانههایی را پیدا می‌کند که به او نشان می‌دهند که چرا پدر و مادر او در جوانی ناگهان غیبشان زد. در این فیلم برای اولینبار از مارمولک، یکی از دشمنان اصلی مرد عنکبوتی رونمایی می‌شود.



تاریخ اکران: ۱۳ تیر







The Bourne Legacy



کارگردان: تونی گیلروی



بازیگران: جرمی رنر، ادوارد نورتن، ریچل ویز



برگ برنده: امسال سال عنوانهای دنبالهداری است که به هر دلیلی عوامل آن تغییر کردهاند. مت دیمون دیگر مثل سه فیلم گذشته سری بورن بازیگر نقش اصلی نیست و به جایش جرمی رنر آمده تا نقش مامور تازه وارد سازمان سیا را بر عهده بگیرد. از آن طرف هم دو بازیگر سر‌شناس دیگر مانند ادوارد نورتن و ریچل ویز هم به رنر ملحق شدند تا بورن جدید تولد تازه‌ای را جشن بگیرد. پل گرینگرس هم دیگر کارگردان این مجموعه نیست (و همین دلیلی است برای کنار کشیدن دیمون) و به جایش تونی گیلروی جایگزین او می‌شود که چند سال پیش با ساخت درامی به نام مایکل کلایتون نام خود را سرزبان‌ها انداخته بود. این هم یک آزمون دیگر برای یک تیم جدید سر یک عنوان قدیمی!



تاریخ اکران: ۱۳ مرداد



Brave



کارگردان: مارک اندروس، برندا چاپمن



بازیگران: کلی مک دونالد، اما تامپسون، جولی والترز، جرمی رنر، ادوارد نورتن، ریچل ویز



برگ برنده: بعد از اکران قسمت دوم ماشین ‌ها که موفقیت آمیز نبود، پیکسار کوتاه نیامد و نخواست با یک شکست جا را برای رقبایش خالی بگذارد. شجاع انیمیشن جدید این کمپانی است تا هر چه سریع‌تر خود را از خاکی خارج کرده و به جاده اصلی برگرداند. داستان انیمیشن در اسکاتلند اتفاق می‌افتد و ماجرا‌هایش حول و حوش پرنسسی است به نام مریدا. این اولین انیمیشن پیکسار است که شخصیت اصلی آن یک زن است و همین طور باز اولین انیمیشنی است که دنباله انیمیشن دیگری ساخته نشده (بعد از بالا) و به صورت سهبعدی هم درآمده.



تاریخ اکران: ۲ تیر







Dark Shadows



کارگردان: تیم برتون



بازیگران: جانی دپ، میشل فایفر، اوا گرین، هلنا بونهام کار‌تر



برگ برنده: بعد از آلیس در سرزمین عجایب که نتوانست علاقمندان برپا قرص سینمای تیم برتون را سیرآب کند، استاد با سایههای تاریکی بازگشت خودش و جانی دپ را با هم جشن می‌گیرد. این هشتمین همکاری این دو دوست است که روی پرده نقرهای نقش خواهد بست. ماجرای فیلم جدید برتون‌‌ همان حس و حالی را دارد که همیشه به آن علاقه داشته؛ یک داستان گوتیک و تیره و تار که داستانش می‌ تواند شما را تا حدودی به یاد ادوارد دست‌قیچی بیندازد. جانی دپ در این فیلم نقش اصلی که یک خونآشام دپ است را بازی می‌کند.



تاریخ اکران: ۲۲ اردیبهشت







Django Unchained



کارگردان: کوئنتین تارنتینو



بازیگران: جیمی فاکس، جوزف گوردن لویت، لئوناردو دیکاپریو، کریستوف والتز، ساموئل ال جسکون



برگ برنده: برگ برنده؟ جدا به دنبال برگ برنده می‌گردید؟ یک تارانتینو، مخلوط دیکاپریو، فاکس، گوردن لویت،، والتز، ال جسکون و ساشا بارون کوهن را هم زده و اگر حتی فیلم جناب تارانتینو تمام و کمال خوب از آب در نیاید مطمئنا بازیهای به یاد ماندنی را خواهیم داشت تا برای همیشه در اذهانمان باقی بماند. ماجرای «جانگو از بند‌‌ رها شده» درباره بردهای است که با کمک ارباب خود که یک جایزه بگیر است سروقت مزرعهداری می‌روند که همسر او را تصاحب کرده؛ تم اصلی داستان به ما این را می‌گوید باز هم از آن خشونتهای همیشگی تارانتینویی در فیلم به وفور یافت خواهد شد.



تاریخ اکران: ۵ دی







Lincoln



کارگردان: استیون اسپیلبرگ



بازیگران: دنیل دی لوئیس، جوزف گوردن لویت، تامی لی جونز



برگ برنده: مطمئنا از لینکلن در سال جاری بیشتر از این‌ها خواهید شنید البته اسپیلبرگ مانند آن فیلم فانتزی سراغ کشتار ومپایر‌ها توسط لینکلن نرفته بلکه با اقتباسی از کتاب کیرنس گودوین به نام «تیم رقبا: نبوغ سیاسی آبراهام لینکلن» به دوره‌ای از زندگی شانزدهمین رئیس جمهور پرداخته که کمتر کسی تا به حال سراغ آن موضوع رفته. به گفته اسپیلبرگ فیلم بیشتر تمرکز خود را روی چهارماه آخر ریاست جمهوری لینکلن قرار داده. دنیل دیلوئیس در این فیلم نقش آبراهام لینکلن را برعهده می‌گیرد که طبیعتا باید شاهد درخشش او در این نقش باشیم.



تاریخ اکران: دی ماه

امضای کاربر : njc/gamejc
سه شنبه 27 فروردین 1392 - 12:27
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group